№
|
Змест дзейнасці
|
Тэрмін выканання
|
Адказныя
|
Форма афармлення вынікаў
|
|
I. Адміністрацыйна-кіраўнічая дзейнасць
|
|
-
|
Аналіз рэалізацыі інавацыйнага праекта ў 2020/2021 навучальным годзе
|
Да 01.05.2021 г.
|
Ждановіч К.А.
|
Аналіз работы
|
-
|
Аналіз кадравай сітуацыі, вызначэнне ўдзельнікаў инавацыйнага праекта ў 2021/2022 навучальным годзе
|
Да 01.09.2021 г.
|
Ждановіч К.А.
|
Загад
|
Узгадненне і інтэграцыя гадавога плана работы ўстановы адукацыі з планам ажыццяўлення інавацыйнай дзейнасці
|
Да 01.07.2021 г.
|
Ждановіч К.А.
|
План
|
-
|
Афармленне загадаў аб арганізацыі інавацыйнай дзейнасці і функцыянальных абавязках удзельнікаў інавацыйнага праекта ў 2021/2022 навучальным годзе
|
Да 01.09.2021 г.
|
Стрэчка А.П.
|
Загады
|
-
|
Планаванне павышэння кваліфікацыі ўдзельнікаў праекта
|
На працягу года
|
Ждановіч К.А.
|
План-графік павышэння кваліфікацыі, сертыфікаты
|
-
|
Актуалізацыя нарматыўнай базы інавацыйнай дзейнасці. Вывучэнне нарматыўных дакументаў і метадычных матэрыялаў рэалізацыі інавацыйнага праекта на 2021/2022 навучальны год
|
Да 01.09.2021 г.
|
Ждановіч К.А.
|
Дакументы
|
-
|
Азнаямленне педагагічнага калектыву з каляндарным планам інавацыйнай дзейнасці на 2021/2022 навучальны год
|
Да 01.09.2021 г.
|
Ждановіч К.А.
|
Каляндарны план
|
-
|
Суразмоўніцтва з педагогамі па тэмах індывідуальных даследаванняў. Складанне і ўзгадненне каляндарных планаў работы ўдзельнікаў інавацыйнага праекта на 2021/2022 навучальны год
|
Да 01.09.2021 г.
|
Ждановіч К.А.
|
Планы індывідуальных даследаванняў
|
-
|
Абмеркаванне і зацвярджэнне плана псіхолага-педагагічнага суправаджэння інавацыйнай дзейнасці на 2021/2022 навучальны год
|
Да 01.09.2021 г.
|
Акуліч В.А.
|
План
|
Ацэнка наяўных і выяўленне неабходных рэсурсаў (праграмных, вучэбна-метадычных, матэрыяльна-тэхнічных). Прыцягненне дадатковых матэрыяльна-тэхнічных рэсурсаў для рэалізацыі інавацыйнай дзейнасці
|
Да 01.09.2021 г.
|
Стрэчка А.П.
|
Умацаванне матэрыяльна-тэхнічнай базы
|
Удзел у семінарах дзяржаўнай установы адукацыі “Акадэмія паслядыпломнай адукацыі”, установы адукацыі “Мінскі абласны інстытут развіцця адукацыі”, вебінарах па арганізацыі і рэалізацыі інавацыйнай дзейнасці ўстановы адукацыі
|
Чэрвень2021г. – май, 2022 г.
|
Ждановіч К.А.
|
Пакет інфармацыйных і метадычных матэрыялаў па арганізацыі і рэалізацыі інавацыйнай дзейнасці
|
Пасяджэнне педагагічнага савета “Асноўныя накірункі работы ўстановы адукацыі ў 2021/2022 навучальным годзе. Реалізацыя практычнага этапа інавацыйнага праекта ў 2021/2022 навучальным годзе”
|
Жнівень, 2021 г.
|
Ждановіч К.А.
|
Пратакол педагагічнага савета
|
Планаванне тэматыкі пасяджэнняў метадычных аб’яднанняў з улікам тэмы інавацыйнага праекта
|
Да 01.09.2021 г.
|
Ждановіч К.А.
Кіраўнікі МА
|
Планы работы МА
|
Распрацоўка лакальных актаў, якія рэгламентуюць інавацыйную дзейнасць
|
Жнівень, 2021 г.
|
Стрэчка А.П.
|
Лакальныя нарматыўныя дакументы
|
Узаемадзеянне з кансультантам праекта
|
На працягу навучальнага года
|
Стрэчка А.П.
Ждановіч К.А.
|
|
Абмен вопытам з установамі адукацыі па аналагічнай тэматыцы інавацыйнай дзейнасці
|
На працягу навучальнага года
|
Стрэчка А.П.
Ждановіч К.А.
|
|
Правядзенне бацькоўскіх сходаў з мэтай інфармавання аб мэтах і задачах інавацыйнай дзейнасці ў бягучым навучальным годзе і прамежкавых выніках
|
Верасень,2021г.,
май, 2022 г.
|
Стрэчка А.П.
Ждановіч К.А.
|
Пратаколы сходаў
|
Правядзенне інструктыўна-метадычнай нарады па рэалізацыі практычнага этапа праекта ў 2021/2022 навучальным годзе
|
Верасень, 2021 г
|
Ждановіч К.А.
|
Пратакол
|
Аналіз вынікаў рэалізацыі інавацыйнага працэсу, распрацоўка рэкамендацый па выкарыстанні вынікаў рэалізацыі праекта
|
Сакавік, 2022г.
|
Стрэчка А.П.
|
Аналітычныя матэрыялы
|
Кансультацыйная дапамога пры ажыццяўленні экспертнай ацэнкі матэрыялаў педагагічнага вопыту, прадстаўленых да трансляцыі і распаўсюджвання.
|
На працягу навучальнага года
|
Метадычны савет
|
Выступленні
Публікацыі
|
-
|
Афармленне выніковай справаздачы і прапаноў па выкарыстанні вынікаў праекта, падрыхтоўка да экспертызы
|
Красавік, 2022г.
|
Ждановіч К.А.
|
Аналітычныя матэрыялы
|
-
|
Інфарміраванне законных прадстаўнікаў вучняў аб выніках рэалізацыі праекта
|
Май, 2022
|
Стрэчка А.П.
|
Практакол, інфармацыйныя матэрыялы
|
-
|
Пасяджэнне творчай групы педагогаў, удзельнікаў інавацыйнага праекта, па вызначэнні форм распаўсюджвання і трансляцыі абагульненага эфектыўнага інавацыйнага вопыту
|
Красавік, 2022
|
Ждановіч К.А.
|
Метадычныя прадукты
|
II. Навукова-метадычнае забеспячэнне
|
|
-
|
Аналіз стану гатоўнасці і матывацыі педагогаў установы адукацыі да заключнага этапу інавацыйнага праекта
|
Верасень, 2021
|
Ждановіч К.А.
Акуліч В.В.
|
Практакол вынікаў дыягнастычных даследаванняў, фіксацыя ў дзённіках педагагічных даследаванняў
|
|
-
|
Вывучэнне тэарэтычных аспектаў фарміравання эфектыўнага педагагічнага вопыту
|
Жнівень, 2021г.
|
Ждановіч К.А.
|
Рэкамендацыі, памяткі, схемы
|
|
-
|
Фарміраванне банка метадычных распрацовак па тэме праекта
|
На працягу навучальнага года
|
Ждановіч К.А.
|
Банк метадычных распрацовак
|
|
-
|
Дыягностыка па накірунках, вызначаных праграмай праекта
|
Кастрычнік – лістапад
|
Акуліч В.В.
|
Аналітычныя матэрыялы
|
|
-
|
Інструктыўна-метадычная нарада “Вывучэнне нарматыўна-прававой базы па ажыццяўленні інавацыйнай дзейнасці ў 2021/2022 навучальным годзе. Вядзенне дакументацыі ў працэсе ажыццяўлення інавацыйнай дзейнасці: дзённікі педагагічных назіранняў”
|
Верасень,
2021 г.
|
Ждановіч К.А.
|
Пратакол, памяткі па вядзенні дзённікаў
|
|
-
|
Пасяджэнне метадычнага савета па пытаннях аналізу ўласнай педагагічнай дзейнасці ўдзельнікаў інавацыйнага праекта
|
Красавік, 2022 г.
|
Ждановіч К.А.
|
Пратакол
Загад на падставе рашэння педсавета
|
|
-
|
Пасяджэнне педагагічнага савета "Аналіз вынікаў інавацыйнай дзейнасці ўстановы адукацыі"
|
Май, 2022 г.
|
Стрэчка А.П.
|
Пратакол
Загад на падставе рашэння педсавета
|
|
-
|
Сістэматычная вучоба і самаадукацыя педагогаў па тэме інавацыйнай дзейнасці, рэфлексійныя і карэкцыйна-інструктыўныя нарады
|
На працягу года
|
Ждановіч К.А.
|
Аналітычныя матэрыялы
|
|
-
|
Праектаванне мерапрыемстваў, вучэбных заняткаў, накіраваных на фарміраванне этнакультурных кампетэнцый удзельнікаў адукацыйнага працэсу
|
На працягу года
|
Удзельнікі інавацыйнага праекта
|
Распрацоўкі, сцэнарыі і інш.
|
|
Публікацыі педагогаў па тэме інавацыйнага праекта
|
На працягу года
|
Удзельнікі інавацыйнага праекта
|
Публікацыі
|
|
Стварэнне банка дадзеных для выкарыстання вучнямі і педагогамі ў межах рэалізацыі праекта
|
На працягу года
|
Ждановіч К.А.
|
Банк дадзеных
|
|
Папаўненне (пашырэнне) слоўніка тэрмінаў і азначэнняў, якія выкарыстоўваюцца ў межах рэалізацыі праекта, спісаў тэматычнай літаратуры па тэме інавацыйнага праекта і інавацыйнай дзейнасці кожнага педагога
|
На працягу года
|
Удзельнікі інавацыйнага праекта
|
Тэзаўрус
|
|
Папаўненне электроннага рэсурса “У дапамогу педагогам-удзельнікам інавацыйнага праекта”
|
Да 01.10.2021 г.
|
Ждановіч К.А.
|
Матэрыялы на сайце ўстановы адукацыі
|
|
Практыкум “Вядзенне дакументацыі ў працэсе ажыццяўлення інавацыйнай дзейнасці: дзённікі”
|
Да 01.10.2021 г.
|
Ждановіч К.А.
|
Дзённікі
|
|
Метадалагічны семінар "Рэфлексія педагагічнай дзейнасці як фактар бесперапыннага асабіста-прафесійнага развіцця педагога".
|
Кастрычнік
|
Ждановіч К.А.
|
Матэрыялы семінараў
|
|
Індывідуальная праца педагогаў па афармленні інавацыйнага педагагічнага вопыту.
|
На працягу года
|
Удзельнікі праекта
|
Абагульненне вопыту
Публікацыі
Выступленні
|
|
Пастаянны метадычны семінар для настаўнікаў, удзельнікаў інавацыйнага праекта "Эфектыўныя метады прафесійнага навучання і развіцця педагогаў у сферы фарміравання і развіцця этнакультурнай кампетэнцыі навучэнцаў". Кансультацыйная дапамога па пытаннях арганізацыі і правядзення пастаяннага семінара.
|
На працягу года
|
Удзельнікі інавацыйнай дзейнасці
|
Матэрыялы семінараў
|
|
III. Арганізацыя і змест інавацыйнай дзейнасці
|
|
-
|
Стварэнне банка дадзеных эфектыўных прыкладаў педагагічнага вопыту, які забяспечвае фарміраванне этнакультурнай кампетэнцыі навучэнцаў праз укараненне этнакультурных тэхналогій.;
-збор навукова-метадычных матэрыялаў інавацыйнай дзейнасці ў віртуальны кабінет;
-трансляцыя эфектыўных прыкладаў інавацыйнага педагагічнага вопыту (друк і т.д.).
-арганізацыя анлайн-вебінараў, дыспутаў, семінараў
|
На працягу года
|
Удзельнікі інавацыйнага праекта
|
Метадычныя матэрыялы
|
|
-
|
Рэалізацыя этнакультурнай даследчайдзейнасціпедагогаў у межах інавацыйнагапраекта
|
На працягу года
|
Удзельнікі інавацыйнага праекта
|
Метадычныя матэрыялы
|
|
-
|
Узаемадзеянне з сацыяльнымі партнёрамі (музеі, бібліятэка, Саюз пісьменнікаў Беларусі, дзяржаўнаянавуковаяўстанова “Цэнтрдаследаванняўбеларускай культуры, мовы і літаратуры”), рэдакцыі часопісаў “Вясёлка”, “Бярозка”, дзяржаўная ўстанова дадатковай адукацыі “Цэнтр творчасці дзяцей і моладзі Мінскага раёна”, дзяржаўная ўстанова дадатковай адукацыі “Цэнтр турызму і краязнаўства дзяцей і моладзі “Ветразь” Мінскага раёна”
|
На працягу года
|
Удзельнікі інавацыйнага праекта
|
Фотасправаздачы
Інфармацыя на сайце школы
|
|
-
|
Арганізацыя факультатыўных заняткаў
|
На працягу года
|
Удзельнікі інавацыйнага праекта
|
Метадычныя матэрыялы
|
|
-
|
Майстар класы “Беларуская лялька”, “Выцінанка”. Арганізацыя выстаў дэкаратыўна-прыкладнога мастацтва, конкурсаў вершаваных і празаічных твораў, афішыраванне творчых работ навучэнцаў
|
На працягу года
|
Удзельнікі інавацыйнага праекта
|
Выставы
Альманахі, зборнікі
Публікацыі ў перыядычным друку
|
|
-
|
Арганізацыя і правядзенне святочных мерапрыемстваў (Багач, Каляды, Масленіца, Купалле, Дзень беларускага пісьменства, Міжнародны дзень роднай мовы, “Гаспадынька”, “Спяваем па-беларуску”)
|
На працягу года
|
Удзельнікі інавацыйнага праекта
|
Відэаматэрыялы Фотасправаздачы
Інфармацыя на сайце школы
|
|
-
|
Стварэнне электронных і сеткавых інтэрактыўных рэсурсаў узаемадзеяння з вучнямі і бацькамі ў межах інавацыйнага практа
|
На працягу года
|
Удзельнікі інавацыйнага праекта
|
Інфармацыя на сайце школы
|
|
-
|
Арганізацыя сустрэч з прадстаўнікамі ўстаноў-сацыяльных партнёраў
|
На працягу года
|
Удзельнікі інавацыйнага праекта
|
Фотасправаздачы
Інфармацыя на сайце школы
|
|
-
|
Арганізацыя і правядзенне заняткаў па інтарэсах “Купалінка”, “ЛІМОН”, “Юныя экскурсаводы”, “Люстэрак”
|
На працягу года
|
Удзельнікі інавацыйнага праекта
|
Фотасправаздачы
Інфармацыя на сайце школы
|
|
-
|
Дзейнасць клуба блогераў “Альтанка”
|
На працягу года
|
Удзельнікі інавацыйнага праекта
|
Відэаматэрыялы
Інфармацыя на сайце школы
|
|
IV.Метадычнае і інфармацыйнае забеспячэнне
|
-
|
Падбор дыягнастычных матэрыялаў
|
Жнівень, 2021 г.
|
Акуліч В.В.
|
Дыягнастычныя матэрыялы
|
|
-
|
Папаўненне банка метадычных матэрыялаў для педагогаў па арганізацыі інавацыйнай дзейнасці
|
Жнівень, 2021 г.
|
Ждановіч К.А.
|
Банк метадычных матэрыялаў
|
|
-
|
Метадычны тыдзень “Панарама інавацыйнага вопыту: напрацоўкі, праблемы, карэкцыя, перспектывы”
|
Люты, 2022 г.
|
Удзельнікі інавацыйнага праекта
|
Распрацоўкі заняткаў
Фотаматэрыялы
|
|
-
|
Арганізацыя пастаяннага метадычнага семінара (згодна з планам)
|
На працягу навучальнага года
|
Удзельнікі інавацыйнага праекта
|
Матэрыялы семінараў
|
|
-
|
Назапашванне і карэкцыя электроннага банка распрацоваквучэбных, факультатыўных заняткаў і пазакласныхмерапрыемстваў
|
На працягу навучальнага года
|
Ждановіч К.А.
|
Электронны банк распрацовак
|
|
-
|
Асвятленне ходу рэалізацыіінавацыйнагапраекта на сайцеўстановы адукацыі
|
На працягу навучальнага года
|
Хадасевіч-Лісавая К.С. Камарова Г.А.
|
Электронныя публікацыі
|
|
-
|
Круглы стол для педагогаў і вучняў “Прэзентацыя ўзораў эфектыўнага педагагічнага вопыту, які забяспечвае фарміраванне этнакультурнай кампетэнцыі навучэнцаў”
|
Студзень, 2022 г.
|
Ждановіч К.А.
|
Рэкамендацыі
Памяткі
|
|
-
|
Метадычны практыкум па карэкцыі вядзення дзённіка ўдзельніка інавацыйнага праекта
|
На працягу навучальнага года
|
Ждановіч К.А.
|
Рэкамендацыі, памяткі
|
|
-
|
Правядзенне майстар-класаў, семінараў, прэзентацый па трансляцыі інавацыйнага вопыту
|
На працягу навучальнага года
|
Удзельнікі інавацыйнага праекта
|
Распрацоўкі майстар-класаў, матэрыялы семінараў
|
|
-
|
Падрыхтоўка і выпуск брашуры па выніках рэалізацыі інавацыйнага праекта “Укараненне этнакультурных тэхналогій для пашырэння
і ўзбагачэння адукацыйнага асяроддзя ўстановы адукацыі ”
|
Май – чэрвень 2021 – 2022 гг.
|
Удзельнікі інавацыйнага праекта
|
Распрацоўкі, сцэнарыі мерапрымстваў, майстар-класаў
|
|
- Псіхолага-педагагічнае суправаджэнне
|
Падбордыягнастычнагаінструментарыю і распрацоўкадыдактычныхматэрыялаў для правядзенняманіторынгу, аналізу і ацэнкі атрыманыхвынікаў
|
Красавік-жнівень, 2021 г.
|
Акуліч В.В.
|
Дыягнастычныя матэрыялы
|
|
-
|
Дыягностыка этнакультурных кампетэнцый навучэнцаў установы адукацыі
|
Верасень, 2021,
красавік,
2022 г.
|
Акуліч В.В.
|
Пратакол вынікаў дыягностыкі, фіксацыя ў дзённіках педагогаў, параўнальная аналітыка
|
|
-
|
Сацыялагічныя і дыягнастычныя даследаванні ў межах праграмы праекта
|
На працягу года
|
Акуліч В.В.
|
Дыягнастычныя і аналітычныя матэрыялы
|
|
-
|
Кансультацыі для педагогаў па карэкцыідзейнасцінавучэнцаў і настаўнікаў
|
На працягу года
|
Акуліч В.В.
|
План
|
|
-
|
Трэнінгі для педагогаў
|
На працягу года
|
Акуліч В.В.
|
Дыягнастычныя і аналітычныя матэрыялы
|
|
-
|
Псіхолага-педагагічны кансіліум па выніках вывучэння ўзроўню этнакультурнай кампетэнтнасці навучэнцаў
|
Сакавік, 2022г.
|
Акуліч В.В.
|
Інфармацыйныя матэрыялы
|
|
- Унутрышкольны кантроль
|
Падрыхтоўка выніковых справаздачабходзерэалізацыіінавацыйнагапраекта
|
Сакавік – красавік,
2022 г.
|
Ждановіч К.А.
|
Аналітычныя матэрыялы
|
|
-
|
Маніторынг па адсочванні ходу выкананняпраекта, правядзеннекарэкцыі, неабходныхзмен
|
На працягу года
|
Ждановіч К.А.
|
Аналітычныя матэрыялы
|
|
-
|
Ацэнкаякасцісправаздачныхматэрыялаў па тэмах індывідуальных даследаванняў
|
Красавік ,
2022 г.
|
Стрэчка А.П.
|
Дакументацыя
|
|
-
|
Вынікіінавацыйнай работы ў 2021/2022 навучальным годзе
|
Красавік ,
2022 г.
|
Стрэчка А.П.
|
Дакументацыя
|
|
-
|
Ажыццяўленне кантролю па афармленні дакументацыі ўдзельнікамі інавацыйнага праекта
|
1 раз у чвэрць
|
Стрэчка А.П.
Ждановіч К.А.
|
Даведкі
|
|
VII.Сеткаваеўзаемадзеянне і сацыяльнае партнёрства
|
-
|
Складанне планаў узаемадзеяння работы з сацыяльнымі партнёрамі: Нацыянальны гістарычны музей Рэспублікі Беларусь, Нацыянальны мастацкі музей Рэспублікі Беларусь, Дзяржаўны музей гісторыітэатральнай і музычнай культуры Рэспублікі Беларусь, Дзяржаўны музей гісторыітэатральнай і музычнай культуры Рэспублікі Беларусь"дзяржаўнаянавуковаяўстанова “Цэнтрдаследаванняўбеларускай культуры, мовы і літаратуры”, Саюз пісьменнікаў Беларусі, дзяржаўная ўстанова культуры “Ждановіцкая сельская бібліятэка”, дзяржаўная ўстанова дадатковай адукацыі “Цэнтр творчасці дзяцей і моладзі Мінскага раёна”, дзяржаўная ўстанова дадатковай адукацыі “Цэнтр турызму і краязнаўства дзяцей і моладзі “Ветразь” Мінскага раёна”
|
Верасень
|
Стрэчка А.П.
|
Дакументацыя
|
|
-
|
Супрацоўніцтва з сацыяльнымі партнёрамі
|
На працягу года
|
Удзельнікі інавацыйнага праекта
|
Фотаматэрыялы, інфармацыя на сайце ўстановы адукацыі
|
|
-
|
Узаеманаведванне ўрокаў, выхаваўчыхмерапрыемстваў умежах рэалізацыіпраекта
|
На працягу года
|
Удзельнікі інавацыйнага праекта
|
План работы
|
|
-
|
Пасяджэнне метадычнага савета па выніках работы ў інавацыйнымрэжыме
|
Красавік, 2022 г.
|
Ждановіч К.А.
|
Пратакол
Аналітычныя матэрыялы
|
|
-
|
Метадычны тыдзень “Панарама інавацыйнага вопыту: напрацоўкі, праблемы, карэкцыя, перспектывы”
|
Люты, 2022 г.
|
Ждановіч К.А.
|
Фотаматэрыялы
Метадычныя распрацоўкі
|
|