Разделы сайта

Главная

Дакументы

Каляндарны план

па рэалізацыі інавацыйнага праекта

«Укараненне этнакультурных тэхналогій для пашырэння

і ўзбагачэння адукацыйнага асяроддзя ўстановы адукацыі»

на 2018/2019навучальны год

Змест дзейнасці

Тэрмін выканання

Адказныя

Форма афармлення вынікаў

I. Адміністрацыйна-кіраўнічая дзейнасць

1

Праблемна-арыентаваны аналіз работы калектыву па этнакультурнай падрыхтоўцы  навучэнцаў установы адукацыі 

Студзень – люты,  2018 г.

Ждановіч К.А.

Аналіз работы

2

Самавызначэнне калектыву ўстановы адукацыі на інавацыйную дзейнасць па ўкараненніэтнакультурных тэхналогій дзеля пашырэння і ўзбагачэння адукацыйнага асяроддзя ўстановы адукацыі.  Абмеркаванне асаблівасцей  работы ўстановы адукацыіў інавацыйным рэжыме

Студзень,

2018 г.

Стрэчка А.П.

Загад

3

Удзел у семінарах дзяржаўнай установы адукацыі “Акадэмія паслядыпломнай адукацыі”, установы адукацыі “Мінскі абласны інстытут развіцця адукацыі”, вебінарах па арганізацыі інавацыйнай дзейнасці ўстановы адукацыі

Студзень – люты, 2018 г.

Ждановіч К.А.

Пакет інфармацыйных і метадычных матэ-рыялаў па арганізацыі інавацыйнай дзейнасці

4

Стварэнне каманды па арганізацыі і метадычнай падтрымцы інавацыйнага праекта

Люты, 2018г.

Ждановіч К.А.

Пратакол

5

Узгадненне праграмы і планаў інавацыйнай дзейнасці

Люты, 2018г.

Стрэчка А.П.

Праект

6

Афармленне дакументаў для атрымання статусу інавацыйнай пляцоўкі

Сакавік, 2018г.

Стрэчка А.П.

Дакументацыя

7

Прыцягненне дадатковых матэрыяльна-тэхнічных рэсурсаў, падрыхтоўка матэрыяльна-тэхнічнай базы для рэалізацыі інавацыйнай дзейнасці

Красавік-снежань, 2018г.

Стрэчка А.П.

Умацаванне матэрыяльна-тэхнічнай базы

8

Распрацоўка лакальных актаў, якія рэгламентуюць інавацыйную дзейнасць

Жнівень, 2018г.

Стрэчка А.П.

Лакальныя нарматыўныя дакументы

9

Афармленне загада аб арганізацыі інавацыйнай дзейнасці

Жнівень, 2018г.

Стрэчка А.П.

Загад

10

Афармленне дагавора аб аказанні паслуг па навуковым кансультаванні ўдзельнікаў інавацыйнай дзейнасці ва ўстанове адукацыі

Жнівень, 2018г.

Стрэчка А.П.

Дагавор

11

Правядзенне ўстановачнага семінара “Тэарэтычныя асновы ўкаранення этнакультурных тэхналогій дзеля пашырэння адукацыйнай прасторы ўстановы адукацыі"

Верасень – кастрычнік, 2018г.

Стрэчка А.П.

Пратакол, пакет тэарэтычных матэрыялаў

12

Правядзенне бацькоўскіх сходаў з мэтай інфармавання аб мэтах і задачах інавацыйнай дзейнасці ў бягучым навучальным годзе і прамежкавых выніках

Верасень, 2018г.,

Май, 2019г.

Стрэчка А.П.

Пратаколы сходаў

13

Правядзенне інструктыўна-метадычнай нарады па арганізацыі і пачатку ажыццяўлення праекта

Верасень, 2018г.

Ждановіч К.А.

Пратакол

14

Стварэнне творчых груп, размеркаванне функцыянальных абавязкаў удзельнікаў праекта

Верасень, 2018г.

Стрэчка А.П.

Загад

15

Складанне і ўзгадненне каляндарных планаў работы ўдзельнікаў інавацыйнага праекта  

Верасень, 2018г.

Стрэчка А.П.

Каляндарна-тэматычныя планы

16

Арганізацыя пастаяннага метадычнага семінара для настаўнікаў, удзельнікаў інавацыйнага праекта

На працягу года

Удзельнікі інавацыйнай дзейнасці

Матэрыялы семінараў

17

Распрацоўка плана-графіка павышэння кваліфікацыі педагогаў, якія рэалізуюць інавацыйны праект

Верасень,

2018 г.

Стрэчка А.П.

Плана-графік павышэння кваліфікацыі педагогаў

18

Тэматычныя кансультацыі па правядзенні маніторынгу працэсу і вынікаў інавацыйнай дзейнасці

1 раз на месяц

Акуліч В.В.

Інфармацыйныя матэрыялы

19

Псіхолага-педагагічны кансіліум па выніках вывучэння ўзроўню этнакультурнай кампетэнтнасці навучэнцаў

Снежань, 2018г.

Акуліч В.В.

Інфармацыйныя матэрыялы

20

Аналіз прамежкавых вынікаў, карэкцыя, рэгуляванне інавацыйнага працэсу

Сакавік, 2019г.  

Стрэчка А.П.

Аналітычныя матэрыялы

 II. Навукова-метадычнае забеспячэнне

1

Канструяванне мадэлі фарміравання эфектыўнага вопыту работы педагогаў па ўкараненні этнакультурных тэхналогій. Узаемадзеянне кансультантамі

Сакавік, 2018г.  

Ждановіч К.А.

Мадэль

2

Распрацоўка крытэрыяў інавацыйнай дзейнасці настаўніка ў межах яго функцыянальных абавязкаў і тэмы праекта. Узаемадзеянне з кансультантамі

Сакавік, 2018г.  

Ждановіч К.А.

Крытэрыі інавацыйнай дзейнасці

3

Дыягностыка ўзроўню прафесіяналізму і кампетэнтнасці настаўнікаў, патэнцыяльных удзельнікаў інавацыйнага  працэсу

Сакавік, 2018 г.

Акуліч В.В.

Аналітычныя матэрыялы

4

Вывучэнне тэарэтычных аспектаў фарміравання эфектыўнага педагагічнага вопыту

Жнівень, 2018г.

Ждановіч К.А.

Рэкамендацыі, памяткі, схемы

5

Фарміраванне банка метадычных распрацовак па тэме праекта

На працягу навучальнага года

Ждановіч К.А.

Банк метадычных распрацовак

6

Дыягностыка гатоўнасці і матывацыі да інавацыйнай дзейнасці ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу

Верасень,

2018 г.

Акуліч В.В.

Пратакол вынікаў дыягностыкі

7

Дыягностыка па накірунках, вызначаных праграмай праекта

Кастрычнік – лістапад  

Акуліч В.В.

Аналітычныя матэрыялы

8

Інструктыўна-метадычная нарада “Вывучэнне нарматыўна-прававой базы па ажыццяўленні інавацыйнай дзейнасці. Вядзенне дакументацыі ў працэсе ажыццяўлення інавацыйнай дзейнасці: дзённікі педагагічных назіранняў”

Верасень,

2018 г.

Ждановіч К.А.

Пратакол, памяткі па вядзенні дзённікаў

9

Пасяджэнне метадычнага савета  па пытаннях аналізу ўласнай педагагічнай дзейнасці ўдзельнікаў інавацыйнага праекта

Красавік, 2019 г.

Ждановіч К.А.

Пратакол

Загад на падставе рашэння педсавета

10

Пасяджэнне педагагічнага савета "Аналіз вынікаў інавацыйнай дзейнасці ўстановы адукацыі за навучальны год"

Май, 2019 г.

Стрэчка А.П.

Пратакол

Загад на падставе рашэння педсавета

11

Сістэматычная вучоба і самаадукацыя педагогаў па тэме інавацыйнай дзейнасці, рэфлексійныя і карэкцыйна-інструктыўныя нарады

На працягу года

Ждановіч К.А.

Аналітычныя матэрыялы

12

Праектаванне мерапрыемстваў, вучэбных заняткаў, накіраваных на фарміраванне этнакультурных кампетэнцый удзельнікаў адукацыйнага працэсу

На працягу года

Удзельнікі інавацыйнага праекта

Распрацоўкі, сцэнарыі і інш.

13

Публікацыі педагогаў па тэме інавацыйнага праекта

На працягу года

Удзельнікі інавацыйнага праекта

Публікацыі

III. Арганізацыя і змест інавацыйнай дзейнасці

1

Арганізацыя пастаяннага семінара "Прафесійнае майстэрства педагогаў як сродак фарміравання эфектыўнага вопыту прафесійнай дзейнасці, накіраванае на  фарміраванне і развіццё этнакультурнай кампетэнцыі навучэнцаў "

На працягу года

Удзельнікі інавацыйнага праекта

Метадычныя матэрычлы

2

Арганізацыя этнакультурнай даследчай дзейнасці педагогаў у межах інавацыйнага праекта

На працягу года

Удзельнікі інавацыйнага праекта

Метадычныя матэрыялы

3

Арганізацыя ўзаемадзеяння з сацыяльнымі партнёрамі (музеі, бібліятэка, Саюз пісьменнікаў Беларусі, дзяржаўная навуковая ўстанова
“Цэнтр даследаванняў беларускай культуры, мовы і літаратуры”), рэдакцыі часопісаў “Вясёлка”, “Бярозка”

На працягу года

Удзельнікі інавацыйнага праекта

Фотасправаздачы

Інфармацыя на сайце школы

 

4

Арганізацыя выстаў дэкаратыўна-прыкладнога мастацтва, афішыраванне творчых работ навучэнцаў

На працягу года

Удзельнікі інавацыйнага праекта

Выставы

Альманахі, зборнікі

Публікацыі ў перыядычным друку

5

Арганізацыя факультатыўных заняткаў

На працягу года

Удзельнікі інавацыйнага праекта

Метадычныя матэрыялы

  6

Арганізацыя і правядзенне святочных мерапрыемстваў (Каляды, Масленіца, Міжнародны дзень роднай мовы і інш.)

На працягу года

Удзельнікі інавацыйнага праекта

Фотасправаздачы

Інфармацыя на сайце школы

 

7

Арганізацыя сустрэч з прадстаўнікамі ўстаноў-сацыяльных партнёраў

На працягу года

Удзельнікі інавацыйнага праекта

Фотасправаздачы

Інфармацыя на сайце школы

IV.Метадычнае і інфармацыйнае забеспячэнне

1

Падбор дыягнастычных матэрыялаў

Жнівень, 2018 г.

Акуліч В.В.

Дыягнастычныя матэрыялы

2

Стварэнне банка метадычных матэрыялаў для педагогаў па арганізацыі  інавацыйнай дзейнасці

Жнівень, 2018 г.

Ждановіч К.А.

Банк метадычных матэрыялаў

3

Панарама адкрытых вучэбных заняткаў

Люты, 2019 г.

Удзельнікі інавацыйнага праекта

Распрацоўкі заняткаў

 

4

Арганізацыя  пастаяннага метадычнага семінара(згодна з планам)

На працягу навучальнага года

Удзельнікі інавацыйнага праекта

Матэрыялы семінараў

5

Назапашванне  і карэкцыя  электроннага банка распрацовак вучэбных, факультатыўных заняткаў і пазакласных мерапрыемстваў

На працягу навучальнага года

Ждановіч К.А.

Электронны банк распрацовак

6

Асвятленне  ходу  рэалізацыі інавацыйнага праекта на сайце ўстановы адукацыі

На працягу навучальнага года

Хадасевіч-Лісавая К.С.

Электронныя публікацыі

V. Псіхолага-педагагічнае суправаджэнне

1

Падбор дыягнастычнага інструментарыю і распрацоўка дыдактычных матэрыялаў для правядзення маніторынгу, аналізу і ацэнкі атрыманых вынікаў

Красавік-жнівень, 2018 г.

Акуліч В.В.

Дыягнастычныя матэрыялы

2

Дыягностыка этнакультурных кампетэнцый навучэнцаў установы адукацыі

Верасень, красавік,

2019 г.

Акуліч В.В.

Пратакол вынікаў дыягностыкі, фіксацыя ў дзённіках педагогаў,  параўнальная аналітыка

3

Сацыялагічныя і дыягнастычныя даследаванні ў межах праграмы праекта

На працягу года

Акуліч В.В.

Дыягнастычныя і аналітычныя матэрыялы

4

Кансультацыі для педагогаў па карэкцыі дзейнасці навучэнцаў і настаўнікаў

На працягу года

Акуліч В.В.

План

5

Трэнінгі для педагогаў

На працягу года

Акуліч В.В.

Дыягнастычныя і аналітычныя матэрыялы

6

Індывідуальна-групавая кансультацыя " Укараненне этнакультурных тэхналогій дзеля пашырэння адукацыйнай прасторы ўстановы адукацыі "

Май, 2018 г.

Акуліч В.В.

Дыягнастычныя і аналітычныя матэрыялы

VI. Унутрышкольны кантроль

1

Дыягностыка гатоўнасці і матывацыі да інавацыйнай дзейнасці настаўнікаў і навучэнцаў

Люты – сакавік,

2018 г.

Ждановіч К.А.

Аналітычныя матэрыялы

2

Падрыхтоўка прамежкавых справаздач аб ходзе рэалізацыі інавацыйнага праекта

Сакавік – красавік,

2019 г.  

Ждановіч К.А.

Аналітычныя матэрыялы

3

Маніторынг па адсочванні ходу выканання праекта, правядзенне карэкцыі, неабходных змен

На працягу года

Ждановіч К.А.

Аналітычныя матэрыялы

4

Ацэнка якасці справаздачных матэрыялаў

Красавік ,

2019 г.

Стрэчка А.П.

Дакументацыя

5

Вынікі інавацыйнай работы ў 2018/2019навучальным годзе

Красавік ,

 2019 г.

Стрэчка А.П.

Дакументацыя

VII. Сеткавае ўзаемадзеянне і сацыяльнае партнёрства

1

Складанне сумесных планаў работыз сацыяльнымі партнёрамі: Нацыянальны гістарычны музей Рэспублікі Беларусь,  Нацыянальны мастацкі музей Рэспублікі Беларусь, Дзяржаўны музей гісторыі тэатральнай і музычнай культуры Рэспублікі Беларусь, Дзяржаўны музей гісторыі тэатральнай і музычнай культуры Рэспублікі Беларусь"дзяржаўная навуковая ўстанова
“Цэнтр даследаванняў беларускай культуры, мовы і літаратуры”, Саюз пісьменнікаў Беларусі, дзяржаўная ўстанова культуры “Ждановіцкая сельская бібліятэка”, дзяржаўная ўстанова дадатковай адукацыі “Цэнтр творчасці дзяцей і моладзі Мінскага раёна”

Верасень

Стрэчка А.П.

Дакументацыя

2

Супрацоўніцтва з сацыяльнымі партнёрамі

На працягу года

Удзельнікі інавацыйнага праекта

Фотаматэрыялы, інфармацыя на сайце ўстановы адукацыі

3

Узаеманаведванне  ўрокаў, выхаваўчых мерапрыемстваў у межах рэалізацыі праекта

На працягу года

Удзельнікі інавацыйнага праекта

Аналітычныя матэрыялы

4

Пасяджэнне метадычнага савета  па выніках першага года работы ў інавацыйным рэжыме

Красавік, 2019 г.

Ждановіч К.А.

Пратакол

Аналітычныя матэрыялы

5

Карэкціраванне праграмы рэалізацыі праекта і складанне плана рэалізацыі інавацыйнага праекта на 2019/2020 навучальны год

Май, 2019 г.

Ждановіч К.А.

Праграма і план рэалізацыі інавацыйнага праекта